söndagen den 25:e november 2007

Torn between two lovers...

eller något sånt.

Smultron och svek ligger i min bokhylla och tittar på mig med ledsna ögon. Jag har börjat läsa den, men kommer inte igång riktigt. Tog en tjuvtitt på recepten genom boken och då var det kört. Nu förstår jag ju precis hur allt kommer att bli och hur spännande är det då att läsa..?

Harry Potter och dödsrelikerna ligger i samma bokhylla och ser å andra sidan väldigt tjock och nöjd ut. Jag råkade handla den i fredags efter jobbet och det var kanske ett större misstag än jag insett. Det är svårt att slita sig..! Jag vill gärna veta hur det går - jag har inte läst några spoilers så jag är väldigt nyfiken!

3 kommentarer:

  1. Har precis beställt boken jag, så de kommande dagarna som jag är ledig lär gå åt till läsning :)

    SvaraRadera
  2. Jag är lite besviken - fast jag har inte hunnit igenom den ännu. Den känns lite trögare än de andra böckerna. Och jag blir inte lika fängslad. Kanske jag är i fel stämning för Potter just nu?

    SvaraRadera
  3. Jag får ge mig till tåls. Först ska dottern få sin HP av tomten och sedan får jag snällt vänta tills hon läst klart. Men man måste nog vara i rätt stämning.

    SvaraRadera