torsdagen den 12:e juni 2008

Tack, min "hemlis"!

Det låg ett tjockt brev i brevlådan idag..! Roligt - precis hur roligt som helst! Tyvärr hade kuvertet gått sönder i postens hantering, och jag hoppas verkligen att det inte har försvunnit något! Det var rejäla hål i sidorna på kuvertet, så risken finns... I alla fall, det här var det som låg i brevet:


Ett par nystan garn, ett jättefint flerfärgat som jag ska trolla ihop något användbart av! Så himla bra att det var superwash - jag är riktigt usel på att iddas handtvätta! ;-) Och en bok som jag inte ens har hört talas om; helt perfekt att packa med till stugan! Där går det åt böcker... Och så en påse te, Brunkullans - som faktiskt var min favorit förut, men som jag av någon märklig anledning helt har glömt bort! En riktig fullträff blev det här, och det blev verkligen en guldstund att få öppna brevet! Bara roligheter och nyheter!

Tusen tack, min hemliga vän! ;-)

2 kommentarer:

  1. verkar som allt är med, trots behandlingen i posten. Så du hade inte läst Alex Kava... Otäcka saker, men bra!!! Din hemlis

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att allt var med! Det hade ju känts förargligt om något hade trillat ut i en postbil någonstans!
    Alex Kava ligger nu och väntar i min bunt med semesterläsning! ;-)

    SvaraRadera