onsdag 20 augusti 2008

Med hjärtat i halsgropen...

För ett tag sedan skickade jag iväg de 45 mejlen till alla deltagarna i Pocket & Prassel 2.0. Nu hoppas jag bara att jag inte lyckats göra någon till hemlig bokvän åt sig själv. Jag hoppas förresten också att jag verkligen har delat ut en hemlig bokvän till alla och inte dubblerat någonstans och därmed också missat någonstans. Och jag hoppas att alla har fått ett första litet glädjerus över att ha fått en alldeles egen person att skämma bort! ;-)

Ett tips - eller, förresten - se det som en bestämd uppmaning:
Kontakta den person som du ska skämma bort. Vinka lite i en kommentar, skicka ett mejl eller gör vad som helst - så att alla känner av att det verkligen finns en hemlig bokvän därute någonstans!

12 kommentarer:

  1. Jovisst sitter jag ivrig att kasta mig över min hemlige bokvän och klura ut riktigt bra pocket som passar tycke och smak.
    Passar här också på att skriva ett stort TACK för att du tar dig tid att koordinera det här roliga bokprojektet.

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se listan över alla som är med! Min "person" är raka motsatsen till mig och det ska bli kul att kolla in böcker jag normalt inte skulle läsa. Sen har jag ett riktigt roligt tema-paket inplanerat. Är det någon som varit med tidigare som har några extra tips om vad man ska komma ihåg eller liknande?

    SvaraRadera
  3. Kommer det ngn form av länklista på alla som är med? Vore trevligt!

    SvaraRadera
  4. Tänk att detta är så spännande att jag nästan kissar på mig! =O

    SvaraRadera
  5. Länklista kommer! Jag ska bara...
    ;-)

    SvaraRadera
  6. Tjohoo, glädjeruset har infunnit sig och jag ser mycket fram emot att pyssla ihop paketen!

    SvaraRadera
  7. Min bokvän som jag ska skicka böcker till är ett stort fan av den genren jag absolut inte läser och hon verkar nästan uteslutande läsa den typen av litteratur, så det ska bli roligt att visa henne något annat.

    SvaraRadera
  8. Ja länklistan på vilka som är med ser vi fram emot! ;)

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Har alldeles nyss hittat hit genom en stickblogg. Vad synd att jag missat anmälningstiden, skulle gärna vilja vara med. Om det skulle bli plats för några eftersläntrare, så hoppar jag genast på... får väl läsa på länklistan annars. Kul att hitta till bokbloggarnas värld. Hittills har det mest blivit stickbloggvärlden.

    SvaraRadera
  10. Maria; Välkommen hit! Så synd att du missade anmälningstiden - men det blir ju ett byte lagom till jul också! Då är du såklart med; håll bara koll efter anmälningstid!
    Nu ska jag spana in din blogg...
    ;-)

    SvaraRadera
  11. Lite trist att min hemlige bokvän inte har gett sig till känna. Man vill ju veta att det finns någon därute...

    SvaraRadera
  12. Ska man hinta till dig om ens bokvän inre hört av sig? Jag har blinkat till min :)

    SvaraRadera